onsdag 1 december 2010

Bird dog

De va inte kul i skolan idag. Först hade jag matte i 45 minuter ungefär, efter de hade jag håltimme te 13. Inte okej, å sista lektionen hade vi prov å man fick gå när man va klar, vilket betydde att jag va väl klar efter en kvart.
Å svenskalärarn hade ju inte berättat att hon va sjuk heller så man satt ju å vänta i onödan + att jag hade vart så duktig å skrive klart mitt tal. OCH SÅ KOMMER HON INTE!!
Lunchen va värdelös, ris med köttfärssås. Fick inge spaghetti eftersom dom inte kan använda vattnet, dom kokar ju ris vafan.

Nu sitter jag å äter på en surapelsin, nästan så de påminner om en citron, så sur är den,
Imorn börjar jag 8 igen, fast då ska vi va i köket på skolan istället.

Å inatt drömde jag en jättehemsk dröm om KGE, de va en som hota med å ta KGE, å hade provkört, å fy faan va sint jag blev, jag skrek att han eller dom eller hur de nu va, att dom skulle GE FAN I KGE;n, å att de va min bil, å när jag vakna 2 minuter innan klockan ringde så va jag riktigt jävla förbannad! Sen drömde jag en annan dröm oxå, den va oxå hemsk, typisk dröm då man springer men inte kommer nån vart liksom. Verkligen lång trång gång!

2 kommentarer:

Pia sa...

meeen du fick ju vara hela dagen med lilla mig :D och det var ju tur eftersom att jag hjälpte dig med svenskan :) annars hade du nog bara suttit vid facebook ;)

BettanPaalm sa...

Lilla? :S stora menar du väl? ;) ja de va tur de! kanske inte hela tiden, men en svängelisväng bara kanske :D