tisdag 7 december 2010

But I’m what I am and I’m gonna keep a rockin’ that way

Imorse höll jag på å göra bort mig med vattnet, skulle åka med 10 över bussen så jag fick lite bråttom. Så jag tar tandborsten å sköljer av den under vattenkran, men när jag ska ha på tandkräm kommer jag på mig själv å går å hämtar en tillbringare med vatten å sköljde av den igen! Hann med bussen iallafall, för en gångs skull!

Usch tisdagar är verkligen värdelösa å svenskalärarn lider av nå allvarligt, sur för ingenting! Idag va de tydligen fel att jag å Wiegart ville veta betyget på redovisningen, men skulle gå te Matte först å hjälpa han, fast hennes penna låg kvar hos Backman, vilket inte vi visste, då råka Wiegart säga att om hon skulle hjälpa Matte skulle hon väl inte gå te Backman. Då va vi som småbarn enligt henne. Kärring!

Imorn äre öppet hus på skolan, å Sanna kommer upp så de blir kul å träffa henne lite! Va ju ett tag sen nu så.

Inga kommentarer: