onsdag 8 december 2010

Rockin 'Around the cristmas tree

Imorse gick jag faktiskt upp 10 i 7, tänka sig? Rekord! Åt frukost å gjorde mig klar, å väntade på att tiden skulle gå. Sanna va ju på väg med bussen hit te stan, å egentligen va de tänkt att vi skulle åka med bussen upp te skolan men Emma sa att vi fick åka med henne :).
Så vi for upp å när vi skulle svänga in där vid korsningen fick vi sladd, helvarv igen!! Haha!! Först lämnade jag av Sanna där jag trodde att hon skulle va, å sa att hon skulle vänta te de kom folk som skulle berätta lite mer om omvårdnad. Själv gick jag sen å fick på mig tröjan jag skulle ha, å invänta alla som skulle komma.
Där vi va skulle man lukta på krydder å gissa vad som va vad, känna efter va de va i lådorna, å vispa äggvita snabbast, å vinna 2 biobiljetter
Till en början va de ingen som ville, men sen efter ett tag kom de folk som ville prova på, de gick väl bra för dom.
någe julbord fick vi inte, å maten i matsalen va som vanligt inge god så Emmutt å jag gick te Helges å köpte en baguett istället.
Sen fick vi åka hem vid 12 tiden eftersom de antagligen inte skulle komma så mycke mer folk , antog vi.
När jag kom hem bytte jag skor å byxer, sen gick jag ner på stan för å träffa Sanna igen som redan va på stan. Å de va kul, ända te klockan kvart i 16 tillomed! Vi gick å fika å titta lite i affärer, själv köpte jag "hårband" på glitter, där de oxå fanns skitsnygga örhängen med körsbär på!! :D Ska nog köpa dom te mig själv i julklapp! :)
När jag kom hem igen va Mange å Axel här, dom hade fikat å MAnge hade tagit med sig hemgjorda bullar, vilket va jättegott!!

Imorn är de en vanlig dag igen, å jag börjar 8 redan, usch va drygt, men men så äre!

Inga kommentarer: