torsdag 9 december 2010

Va finns de bakom rymden ?

HAr fått lite nummer av Syster Sten te olika restauranger som jag ska ringa å kolla med, om jag nu får va hemma på praktik. Allså, jag tänkte dela upp den så jag är 4 veckor i stan å 3 hemma, eller hur många veckor de nu är. HAr skickat iväg ett mejl te ett ställe å fragade om dom tog emot praktikanter, så jag ska vänta på svar från de stället först så får jag se sen.
+ Att jag ska prata med Anders om de är okej med han om jag delar upp de.
Eftersom han är handledarn på DW.

Snart är de iallafall lov å jag har gett ett önskemål om att jag får bli hämtad i Sveg på fredag morron nästa vecka, med tanke på att jag kommer antagligen ha med mig allt jag äger känns de som. Näe inte riktigt, men jag vet ju hur jag är när de gäller å packa. Tar med mig allt men använder knappt ens hälften. + en påse med matlådor, så jag ska kunna få med mig nya upp å den andra lilla väskan! Å skor ska följa med å jackor kanske, men usch, nu gruvar jag mig haha! + att jag ska köra hela vägen hem! De är inte så värst kul å sitta i Mora med 2 väskor å kanske flera 100 påsar som är tunga å jävliga. + att man då även måste byta buss.
I helgen vet jag inte va som händer, eftersom jag får lov på fredag nästa vecka så äre ingen idé att jag åker hem med tanke på att jag ändå ska va hemma ända te nästa år sen :) Nina å Janne skulle tydligen komma hit på lördag såjag ska hyra ut mitt rum å bo på soffan, men de har ju gått bra förut så de ska nog bli bra den här gången oxå. Kanske händer nå kul, de lär väl märkas, jag är ju 18 va faan, haha!
Imorn börjar jag iallafall 9.30 så de ska bli trevligt med lite sovmorron
Har teori hela dagen så förhoppningsvis behöver vi inte va kvar te halv 15.

Rymden måste ju ta slut nångång, å där den tar slut, va finns de bakom de?
Man kan ju bara inte åka in i en vägg å sen falla rakt ner till nästa golv / vägg?
Fan, de känns som om de här kommer hålla mig vaken inatt...

Å döva personer från olika länder, har dom samma tecken i varje land eller är de olika? Isåfall hur bär dom sig åt?


Fan, de känns som om de här kommer hålla mig vaken inatt...

Inga kommentarer: