tisdag 18 januari 2011

And i ask you why?

Idag va de som sagt första dagen på praktiken igen å de va riktigt kul å va tebaks. Emmis va inte där idag, för hon va ledig men hon kommer imorn!
Fick börja med å skiva tomat å rödlök, sen göra en chokladtryffeltårta. Efter de grillade jag kylling å sen fick jag dricka kaffe å äta pepparkakor.
De va inte alls mycke folk idag, de va jättelugnt, men de blir antagligen mer imorn å resten av veckan, men de ska nog gå bra.
Te middag åt jag vitlöksbröd med aioli, de längtade jag efter mest idag!
Fick sluta lite efter 21, fanns ju som inget mer å gör så varför ska man va där om de inte finns så mycke å gör liksom ? Innan jag slutade så gjorde jag en peppargrund. Imorn börjar jag 14 igen. Fan va trevligt de är med praktik, jag gillar stället där jag är så sjukligt mycke å jag har sovmorron varje dag utan på måndagar, men de kan jag leva med.

Nu sitter jag med körkortsteorin, känner att jag behöver göra lite på den nu när de bara har legat ett tag orört, så när jag har tid över, alltså så fort jag vaknar å kommer hem på kvällarna blir de alltså teori!
För på söndagen vecka 10 vill jag kunna ta bilen upp te stan, är så vidrigt trött på å åka buss varje gång man ska hem å te stan hela tiden. + att jag är i stort behov av körkort å bil när dom ändrat busstiderna från Mora.

De är konstigt, jag sitter å lyssnar på 2 låtar om å om igen, minst 10 gånger har jag spelat dom sen jag kom hem ikväll, å jag tröttnar inte på dom! Då är dom fan bra låtarna alltså.

Inga kommentarer: