onsdag 19 januari 2011

Rock me mama like the wind and the rain

Kom hem för typ en timme sen, känner mig lagomt slut men jag har vart med om värre! De va ganska mycke folk idag, så de vart lite körigt en stund men de gick bra iallafall.
Vi gjorde klart allt som behövde göras innan vi öppnade så de va bara 2 saker kvar å göra, vilket vi hade tid med efter kaffepausen.
Sen va ju även Emma där idag oxå så då vart de ju lite mer roligare där oxå, å de märktes att hon va där å haha, hon tappa 3 tallrikar, en öl å hade sönder en penna i dörren så den gick av, de va nog inte hennes dag idag inte. Men även fast de inte va de så tycker jag att hon va jätteduktig!


Nu sitter jag iallafall å lyssnar på musik å ska fortsätta med teorin, sen får vi se va klockan blir, hon är ju snart 00 så de kan bli sent om jag ska se på film oxå.

Inga kommentarer: