torsdag 27 januari 2011

Come on baby it's the Wilbury Twist

Idag började jag ju som jag skrev tidigare, 15 å blev kvar te stängning (23)
De va lite mer folk idag än igår, men ändå inte sådär jättemycke.
Fick ju först å främst börja med å göra hamburgare, sen fick jag ju hjälpa till med de vanliga som jag alltid brukar gör.
Kom hem runt halv 00, sen dess har jag inte gjort så mycke, förutom teori.
Jag är så duktig så de är inte sant alltså, tillomed så duktig att jag ska gå upp 10 imorn bara för å fortsätta med teori. De ni!

För när jag kommer tebaks te stan igen efter sportlovet SKA jag ha med mig mitt ena hjärta upp! Fast helst vill jag nog ha en garageplats här i stan. De parkeringsskjulet alldeles utanför hade vart perfekt, uttag te motorvärmare om de är vidrigt kallt liksom, 150 spänn/månad. De äre värt!

KGE-gos ska oxå med upp nångång ibland, :)

Inga kommentarer: