fredag 28 januari 2011

You got me singing the blues

Vaknade vid 12 idag å sen dess har jag vart igång hela dagen, först va jag på banken å skaffa mig en internetdosa å massa annat, fick även reda på då att jag har 47 år kvar te pension. Med mig hem fick jag även massamassa papper.

När jag kom hem gick å satte mig med teorin å lyssnade på musik, å när Emma frågade mig om jag ville med ut en sväng så gick jag å duschade å tog tag i borsten å borsta ut alla tovor, så nu finns de inte en enda tova kvar hahA!

Sen vid 8 nångång följde jag med Emma, Erik å en te på stan. Först anlände vi på kebabbaren, efter de McDonken, Hemköp å tillsist Dalwhinnie.
Emma köpte sig en glass med varma hjortron å en drink, som smaka vidrigt jättegott, själv beställde jag en chokladtryffeltårta, otroligt vidrigt gott va de.
När vi hade ätit upp de ställde Ida som jobbar där fram 3 shotglas, En te mig, Erik å Emma, å hällde upp nå som smaka jättegott! :D
Dom fick vi gratis.
Fick även 40% rabatt där, de är tufft!

Inga kommentarer: