fredag 21 januari 2011

Everysbody's movin'

Idag vaknade jag av att min käre storebroder ringde å väckte mig, å fråga va jag gjorde. Sen berättade att de va nån som hade skitit mitt i vägen å tydligen hade torkat sig med chokladpapper? Hängde inte med riktigt, men de han egebtligen ville va å fråga om jag hade spelat cityville nånting, å isåfall skulle jag skicka massa zoning permitar eller va de nu kallas, men eftersom inte jag får igång de spelet här hemma så kan jag bara spela de i skolan.
Haha ringde för å fråga om jag kommit igång med CityVille, Haha!
Sen fråga han även när jag gick å la mig inatt å, + att han räknade ut att jag hade sovit i 8 timmar så de va dags å kliva upp.
Annars har jag inte gjort så mycke idag, Emma å jag va på polisstation å tog reda på lite information å sånt man behöver veta när man ska ta studenten.
Så nu ska jag ta å fortsätta med teori så jag blir klar med den.

Sen får jag se om jag följer med Emma ut eller om jag stannar hemma,
Ska ju jobba imorn å då äre bra om jag är pigg å så.
Som sagt, jag får se hur jag gör med den saken.

Inga kommentarer: