torsdag 20 januari 2011

"Hon är säker gamla Bettan!"

Nu har jag vart hemma sen en timme tebaks ungefär efter en till dag på DW, idag har de faktiskt gått jättebra, bättre än igår, men jag va mer beredd idag på allt idag än igår.
Först fick jag skiva lök, efter de gjorde jag en kantarellsås å sen grillade jag kylling, städade undan å sen kaffe/pepparkaksrast innan de öppnade, de började lugnt å va i princip lugnt hela tiden.
Emma har vart duktig inte tappat eller förstört nånting idag så jag är jättestolt över henne! :D Men de är jag ju oavsett om har sönder eller ramlar med mat å allt!
Fick även med mig anställningsbevispapper hem, så nu har jag fyllt i de jag skulle!
Imorn är jag ledig, så jag ska te skolan en sväng å hämta lite grejer, sen ska jag hem å städa, för om löjtnanten hade sett mitt rum nu hade jag fått en utskällning på engång!
Sen på lördag blir de jobb,å jag kommer få lön, Så jävla Rock 'n' roll alltså!!

Inga kommentarer: