tisdag 8 februari 2011

Come on the risin' wind, we're goin' up around the bend.

Igår va de måndag vilket betyder att sista veckan här i stan påbörjades,. Va först i skolan, redan halv 9 kom jag dit, 45 minuter innan vi börja. tyckte inte som de kändes att vi gjorde nå vettigt på hela den dagen faktiskt. först mentor, där vi inte fick höra nå vettigt som vanligt tycker iallafall inte jag, för de vi fick höra skulle ju ändå va på dom veckorna jag inte är i stan så varför skulle jag ta åt mig av de kände jag.
Efter de hade vi massage, inte så trevligt!
Å sen konditori där vi va 1 timme å en kvart sen fick vi sluta. Så Emma skjutsade som vanligt hem mig å jag tog å gjorde teori eftersom jag hade lite mer än en timme på mig innan jag skulle iväg på praktiken som som vanligt började halv 16 på måndagar, blev kvar te stängning å fick sen skjuts hem. Satt uppe te halv 2 tror jag med teorin gick riktigt bra faktiskt!

Nu har jag nyss ätit frukost, fick bli pannkaka även idag efter som de fanns kvar lite smet. Papa fick sig även han en matlåda med pannkaka. Jag är så snäll så de är inte sant.

Klockan är nu kvart i 13 så jag ska ta å klä på mig klart, å göra mig klar så jag kan gå iväg sen. Tror jag ska ta 12bussen på söndag så jag kan få mig lite sovmorron efter att jag jobbat på lördag. Lär ju va utvilad om jag ska köra hela vägen hem. Kan ju va en fördel liksom om man är vaken.

Inga kommentarer: