tisdag 8 februari 2011

When I was a little bitty baby My mama would rock me in the cradle, In them old cotton fields back home

Kom hem för snart en timme sen, har gått riktigt bra idag tycker jag, så de kommer nog gå bra på lördag oxå.
Jag har kraschat en porslinsskål idag förresten, den första å enda saken jag haft sönder under hela tiden jag vart där, de är fan status fan!
Aa lite iallafall.
Nu tänker jag ta å göra mer teori, varför ska man sluta när de går bra liksom.
Sen ska jag även ta å läsa på inför provet i massage jag ska ha på torsdag morron. De kommer nog gå bra de där, de är ju inge svårt just. Eller de svåra är ju å komma ihåg alla latinska ord som man inte är så insatt i direkt, ,meeen de är ju som sagt bara å läsa på.

På fredag ska jag va helt ledig så jag ska ta mig en välförtjänt sovmorron har jag planerat sen får jag se va som händer, de är ju bara onsdag snart så jag hinner nog bestämma mig om va jag ska hitta på då!

Inga kommentarer: