torsdag 10 februari 2011

Freddy Kreuger

De va kul idag! De började med att Anna va sen en kvart ungefär så klockan hann bli 10 över 14 innan hon kom dit å låste upp å så. Sen fick jag även springa in på McDonken å köpa cheeseburgare med bea te Anna, under tiden som hon gjorde en islay/cheese åt mig, lång kö å väntetid men jag fick de jag skulle ha å gick tebaks innan de öppnade. Sen kan man väl säga att de va full rulle hela kvällen fram te vi började städa vid 9 tiden, då va de lugnt hela tiden.
Sen gick jag hem med Emma å skildes som vanligt vid brunnsgränd ungefär vid hennes garage. Så nu har jag gjort lite teori, men jag känner mig så äckligt vidrigt trött så jag ska ta å lägga mig å läsa på te provet jag ska ha imorn klockan 10.
Emma ska ju oxå dit så jag får skjuts.
Fan de är inte bra de där, har tänkt å börja träna men när Emma erbjuder mig skjuts liksom, då, då äre svårt! Jag menar, de är ju ofint å tacka nej när de bjuds, oavsett om de är mat eller skjuts.

Sen lär jag ju även skratta åt mina drömmar ibland alltså, igår natt drömde jag att jag å Eline blev jagade av en galen björn, + att Kusin Mange fyllde år å prata massa transtrandsmål å limamål å ja, han gav Eline en skata, men hon va ju rädd för skator. Å björnen fortsätter å jaga oss, in genom ett hus som har istället för en vanlig normal trapp, en ruschkana? Alla kusiner + Eline skyndar sig genom den å alla åker olika, några på ryggen, några bakvänt, å jag på magen sist av alla, kommer ner å vi skyndar oss å stänger luckan te ruschkanan så inte björnen kommer ut.
Sen inatt drömde jag först att jag va i Härjesjön, de va sådär skumt mörkt ute som de bara kan va på rysare å när man drömmer, iallafall så är de en mördare som är där å går omkring, tror tamefan de va Freddy Kreuger när jag tänker efter.. Menmen, jag kommer lyckligtvis undan å Kreuger försvinner efter ett tag. Efter ett tag (när de blive ljust ute,) tar vi i familjen bilen för å åka nånstans, då kommer de en elefant springande dragandes en traktor efter sig, lyckligtvis undviker elefanten KGE:n som vi sitter i men däremot så sätter sig elefanten vid en jordhög börjar gräva, lite längre fram finns de fler jordhögar, å en skylt som de står att de är en tävling pågång, där elefanterna skulle försöka hitta rätt hög där de låg en jordnöt?

Ja jävlar ja...

Inga kommentarer: