fredag 11 februari 2011

Idag är de fredag, å jag är ledig idag. Därsför håller jag på å tvättar idag å de går riktigt bra! Igår va de torsdag så jag åkte med Emma på skolan å gjorde provet, får se om man klarar de eller inte. Får göra om de i värsta fall när jag kommer tebaks efter lovet annars. Sen gjorde jag även min sista praktikdag på DW, för imorn ska jag jobba. För å va torsdag så va de ganska lugnt så jag fick sluta redan innan 22. Så jag va hemma vid ganska så prick 22. Efter att jag har tvättat klart ska jag gå ett ärende på Clas Ohlsson åt kusin Micke, som jag ska lämna av i Sveg på söndag.
Vet inte riktigt va jag ska hitta på mer idag, men de lär ju märkas liksom om inte annars. Vet inte heller va jag ska äta heller, men de finns ju matlådor i värsta fall. Äh, de hinner jag fundera på senar iställe!


För tillfället har jag inte så mycke mer å berätta så jag lägger av här!

Inga kommentarer: