lördag 12 februari 2011

She's a good girl, crazy 'bout Elvis

Jahopp, då va den här dagen oxå avverkad, vaknade först en sväng vid 9 av att telefon ringde, men jag hann inte så jag somnade om igen te 11, då gick jag upp. Har ju som sagt jobbat idag, började 14, å fick göra en Frosen Dream först när jag kom dit, eftersom de fanns skapligt mycke tid till de. De va faktiskt lugnt enda te klockan 17 eller 18 ungefär, då kom de bångar efter bångar, inte stora utan små, men de vart ju många i längden, innerst inne fattar ni säkert hur jag menar med de där. Sen vid 20 ungefär så vart de lugnt igen.
Å innan jag slutade vid 21 gick jag å åt lite grann, lax, med wok å potatis + kräftsoppa/sås, Sjukt gott.
Så nu har jag lämnat Dalwhinnie, känns lite tråkigt faktiskt, men jag har ju valt de själv så jag ska inte klaga. Men jag har haft sjukt kul under tiden jag har vart där, å personalen är sjukt roliga å snälla! Anders sa ju även de att om de krisar nån gång så skulle han eller nån av dom ringa, så de va bara för mig å tacka ja eller nej då.
Å när jag skulle gå hem fick jag ta massa juiceflarrer som skulle slängas, fick med mig 19 flarrer, + kockkläder å skor i min lilla väska, skapligt tungt va de, men va faan, man är väl en viking!

Nu är jag ju som sagt hemma efter att ha jobbat så jag ska ta å packa väskan/väskorna, med måtta! Jag lyckas ju alltid packa mer än jag verkligen behöver när jag ska fara iväg nånstans.

Åker vid 12 imorn, å får hämtning i Sveg, å jag kör hem! Hoppas på KGE:n eller 8-23:an, ska bli så sjukligt skönt å få va hemma ett tag faktiskt. Å när jag ändå är hemma å har tillgång te fjället ska jag ta med mig Josse å åka skider som judar.
Självaste schemat jag skulle få har jag inte fått än, så jag lär väl ringa imorn igen så jag vet när jag ska börja.

Inga kommentarer: