torsdag 17 mars 2011

Bandy baciller å broms

Igår vart de te å gå ut, men innan de så gick jag först hem te Emma å hämtade henne å sen gick vi å hämtade Jessica där hon befann sig eftersom hon hade jobbat. När vi hämtat upp henne så gick vi mot busstation där Dennis Kardin va så trevlig å snäll å skjutsade upp oss hem te Jessica. Där satt vi å prata lite skit under tiden som tvn va på, men sen gick vi från tv till musik istället, sjukt kul!
Efter ett tag kom även Rebecka dit, vid 23 nångång började vi gå mot O'learys å när vi hade passerat shell kom Rebecka på att hon hade glömt sitt leg så hon å jag sprang hem te henne å hämtade de, å jag passade på å låna toan när de ändå fanns en där. När vi båda va klar där gick vi igen. Emma å Jessica va redan inne men hade inte telefonerna på eller nått.
Iallafall, vi hann inte med rabatten utan vi fick betala fullt pris när vi beställde, själv va jag inte där alls länge, högst en kvart sen drog jag hem, för jag kände att annars skulle de bli för sent å de skulle bara bli drygt imorse.
Hem kom jag lite innan 00, så jag satte mig framför datan en snabb sväng å stängde sen av igen. Ringde Evelina å hon bara skrattade åt mig, men de kan jag nästan förstå så de gör väl inget. Sen skulle jag gå å lägga mig men eftersom inte jag hade bäddat min säng innan tänkte jag att jag skulle gör de nu, meeen jag fick dit ett lakan å kuddgrejen, sen sket jag i resten ö gör resten idag istället tänkte jag, å innan jag släckte lampan läste jag expressen, men de stod inget intressant så jag sluta med de.
Vid 1tiden nångång, när jag halvsov ringde sötEmma som va påväg hem så hon ville att jag skulle prata med henne tills hon hade kommit hem, ganska kul va de tycker jag, hon mådde inte så bra å även fast hon sa att hon inte behövde spy så hörde jag att hon gjorde de ändå haha! Sjukt kul!!
Sen kunde ju inte jag sova utan blev jättepigg å jättehungrig å prata i telefon.

Evelina hade lovat att hon skulle väcka mig imorse meen de va jag som fick väcka henne, som vanligt!
Första 2 timmarna i skolan hade vi brandutbildning, vi fick sitta å lyssna å se lite filmsnuttar om just brandmanstjoffset å va man brukar få kunna gör, ganska så intressant faktiskt.
Efter de hade vi de där prime for life, men jag fick så sjukt ont i huvet under dagen å har känt mig frusen hela dagen så jag gick hem efter ett tag.
Fast jag har känt mig hängig i snart en vecka så snart bryter väl helvetet lös?
Näe de lät hemskt!


Over and out!

Inga kommentarer: