lördag 19 mars 2011

Such a night

Idag va de ingen vanlig lördag eftersom jag skulle på hov å fixa lite. Jag började 9 så jag gick upp 7.45 efter att jag snoozat i 1,45 min, inte helt fel de inte.
Kom te hov lagom te vi började å vi fick fika lite innan vi började gör maten, vi dela in oss så vi va 2 å 2, så jag va med Rebecka å vi gjorde vårrullar, de gick bra. Te lunch fick vi rostbiff med rostad potatis å rotfrukt med rödvinssky, de va gött. Vi va inte alls så många där, bara 7 stycken men de va kul ändå. Efter maten fick jag fritera ännu mer, fast de va falafel den här gången, å jag kan ju säga att jag har ätit godare än de iallafall.
Vi fick sluta vid 14 redan eftersom vi redan va klar med de vi skulle gör, vilket betydde att vi inte behövde va kvar ända te 17, tack å lov!
Kom hem å då va Fredde här på besök, trodde först att de va Lars som va här eftersom de va ett par annorlundare skor än va Fredde brukar ha annars.
Då kom jag på att de va skitlänge sen jag såg Fredde sist, mer än 4 veckor måste de ha vart säkert, så vi satt å småprata lite innan han for iväg igen.
Å te veckan måste jag verkligen dit på besök eftersom jag inte har vart där på skitlänge heller!
Annars har de väl inte hänt så mycke sen jag kom hem, har kollat på film å nu försöker jag komma på nån mer bra men de står still!


För övrigt är jag fortfarande frusen å lite ont i huvet, men de lär väl ska gå över snart får jag hoppas!

Inga kommentarer: