måndag 21 mars 2011

Dag 26 – Mina rädslor

Jag är faktiskt vidrigt livrädd för spindlar, jag får nästan panik när jag ser en på golvet eller på väggen eller vart den nu befinner sig, jag ryser tillomed nu när jag sitter å skriver om de?
Å för ett tag sen, drar te med ett år ungefär eftersom de va då de hände, iallafall för ett år sen cirkus när jag va hemma satt å kolla på tv, alla andra hade gått å lagt sig. De va mörkt å helt plötsligt far de ner en spindeljävel rakt framför ögona på mig! å jag skriker väl till å hoppar över ryggstödet på fåtöljen å tänder lampan i taket å försöker hitta den jäveln som sen försvann!! De lär ju säkert ha sett roligt ut om de va nån som såg de, men för mig va de då faan inte kul alltså!
USCH!
Sen massa andra kryp är ju inte heller så trevliga kan jag påstå, å trollsländor har ju nå allvarligt fel som flyger efter en vart man än springer eller försöker gömma sig. Näe Usch säger jag bara!

Inga kommentarer: