måndag 21 mars 2011

Don't be cruel

Inatt efter att jag sovit i kanske 45 minuter så tvärvaknade jag å hoppa upp ur sängen å trodde att jag hade försovit mig? Jag menar, de är ju ändå ganska så ljust nu på mornarna så jag fattar inte hur jag kunde tro de. Menmen!
Vaknade iallafall sen när klockan ringde å gick upp 7.45 efter att som vanligt ha snoozat, fan jag måste verkligen sluta å snooza! Vid 8.40 började jag gå te skolan å jag kom fram 10 över när jag borde ha vart framme prick istället, men de va så vidrigt halkigt så de är ju en anledning.
Sen hade vi massage å jag fick de idag eftersom Emma fick de förra veckan, å jävlar i lådan va spänd jag va, men de är ju inte så konstigt när jag vart hemma i 4 veckor utan å fått massage så de är ju inte så konstigt de. Efter de gick vi å åt, äcklig mat som vanligt, hade man väntat sig nå annat eller? Svar nej!
Å sen konditori, vi gjorde glass å sorbet idag, sjukt gött alltså!
Slutade sen å fick skjuts som vanligt av Emmutt!

Nu vet jag inte riktigt va jag ska göra. Men de lär väl kanske hända nå kul snart får jag hoppas!

Inga kommentarer: