lördag 26 mars 2011

Ryska maffian

Jag drömde en sån där actiondröm inatt igen, men den här actiondrömmen va fan inte så rock n roll om man jämför med den andra jag hade. Jag pratar om ryska maffian med sina bilar å sånna saker,
Usch fan va sint jag blev av den alla som va med i den va bara idioter, näe katastrof, Usch!

Typ massa sånna här, svarta framför allt, å andra nya cadillacar å sånt va med i drömmen


Idag händer de väl inte så mycke antar jag.
De är lätt å va efterklok, papa sa att dom hade tänkt å fara te Härjesjön imorn efter att mama slutat jobba. Å jag hade ju kunnat åkt dit igår så hade jag ju kunnat va där i helgen, fan! Får väl ta igen de en annan helg istället, hade ju vart ganska så skönt å få åka dit. Skitsamma om de inte är nå vatten på de finns ju dunkar med vatten, å mat hade jag ju kunnat handla under tiden jag väntat på bussen, de hade liksom inte gått nån nöd på mig! Mörkrädd är jag ju inte heller så jag hade klarat mig finnt, de gjorde jag ju i höstas!
Suck! Jag behöver åka dit, de känns så!

Lånade några filmer av Freddifer igår när jag va dit, bland annat, Alice i Underlandet, Exorcisten, som jag för övrigt somnade till sist i höstas när jag va i Härjesjön, och 300, nån sorts krigsfilm, så de ska väl inte gå nån nöd på mig just!

Inga kommentarer: