söndag 27 mars 2011

Yea yea yea

Jag hade en av världens bästa drömmar inatt, usch va bra den va!
2 av mina män va med bland annat, å jag fick Brolle å skriva sin autograf på en bit kylling eftersom jag inte hade nå papper med mig, de hände så mycke kul så jag orkar inte skriva om allt, haha!

Josse ringde förresten inatt å ville att jag skulle höra på den där låten Hur man ska göra för att ta sig över vägen, sen tyckte hon även att jag skulle va med henne på midsommar oxå, men jag sa att har jag inget annat planerat kan jag nog va med.
Sen undrade hon även om jobb oxå, sådär klockan 3 på morron, de är väl grejer de!

Jag håller iallafall på å gör mat, panerade fläskfilébitar med hemgjord klyftpotatis, finnt de!
Ska väl ta å dammsuga lite snart å tror jag, på mitt rum alltså.



Rock on!!

Inga kommentarer: