torsdag 31 mars 2011

TNT

Skapligt ont jag har i höger armen å båda benen idag alltså, men de är de värt! :)
Fin solbränna har jag fått oxå, de syns ju att jag har haft pilotglasögonen på mig å pannband över halva pannan haha!

Idag va jag på Hov igen, gick väl bra. Hade hand om fisken å stod i luckan å sånt. Blir dit imorn å eftersom de är fredag.
Sen vet jag väl just inte va jag ska hitta på för nå. Blir väl kvar i stan i helgen å tråkigt nog, men men. Jag funderar på om jag ska dra te Härjesjön nästa helg bara för att liksom.
Om dom lämnar vattendunkar åt mig alltså. Annars blire jobbigt åt mig! :)


Svenskalärarkärringen gav oss en lektion till att skriva ett tal, te nästa tisdag då de är nationellt muntligt, skapligt sint man blir på hon. En lektion å fortsätta hemma, om man behöver hjälp då, vem ska man fråga då? Hon pratar ju hela lektionen så man inte hinner gör nå. Hon verkar ju inte tänka så mycke hon inte.
Jag har iallafall lyckats riva mig i sömnen inatt igen, jag har ju så bra förmåga å göra de när jag sover haha! Är de inte i pannan så är de vid sidan om näsan typ alltså mellan näsan å ögat om man säger så.

Inga kommentarer: