tisdag 29 mars 2011

Well, you can do anything, but lay off of my blue suede shoes

Imorse när klockan ringde kunde jag inte stänga av den, så den va ganska så skapligt högljudd, så jag tänkte att om jag stänger av strömbrytarn på kontakten som är på golvet så slutar de nog å låta, men de va bara radion som sluta låta.. Smart jag är när de är tidigt på morron alltså haha!!
Kom te skolan iallafall med Emma hade religion å svenska, sen skulle vi egentligen ha vart på Mittuniversitetet eller va de nu kallas på nått sånt där tråkigt, men vvi kände att vi inte behövde de så vi for hem istället.
Sen vart jag med ner te Titti för att tacka å ta emot biobiljetterna jag hade fått, å sen hem å gör pannkakor.

Imorn ska jag te Bydal'n på friluftsdag å åka skidor, sjukt kul får jag hoppas, har ju inte åkt skider på gaaanska så många år. Men va fan, jag kan jag!

Får ju hoppas på att vädret är bra. Jag som inte har nå skidglasögon får köra på vanliga solglasögon, men de ska nog gå bra. näe fi faan de kommer nog bli kul, Jag menar, Emma å jag de är ju humor!

För övrigt behöver jag ett nytt minneskort te min kamera för jag kan bara ta 12 bilder till, Rock n roll, verkligen!

Inga kommentarer: