måndag 11 april 2011

Almost saturday night

Har nyss kommit hem från skolan, å dagen kändes värdelös. Fick inte reda på så mycke på mentors tiden å sen hade jag håltimme te kvart över 12. Inte rock n roll!
Ska försöka skriva ett tal till imorn, men jag kommer inte på nått å jag hatar verkligen å prata sådär. De är bland de värsta jag vet alltså!
Å imorse när jag vaknade kände jag att jag har smygont i halsen, inte heller så rock n roll!
Imorn ska vi prata om hur vi ska gör på onsdag när de är 50dagars, va fan, nånting tycker jag att vi ska hitta på. Nån biljett har jag inte köpt än för jag vet inte hur de blir, å då känns de bara onödigt om de inte blir nå om man köpt. Känns bara ovärt de då.


Imorn kommer Micke hit igen, förhoppningsvis hinner man umgås lite med han innan han far ner te Sveg igen, hann ju inte gör de sist han va hit. Synd bara att man går te 15 å bara.

Inga kommentarer: