måndag 11 april 2011

Ett år ♥

Följde med Emma te Dalwhinnie å tänkte passa på å fråga när jag skulle börja på lördag, men då hade Anders redan gått hem, så jag får gå dit imorn istället å höra. Efter de for vi te Krokom å hämtade Emma's mama som jobbar där på El Konsumo, Under tiden köpte vi en varsin piggelin, kallt va de men gott.
Jag tror jag håller på å bli sjuk, som jag skrev förut så vaknade jag med ont i halsen, å efter att jag ätit en glass nyss fick jag ont i huvet, men de kanske va för att jag åt för snabbt. Iallafall, när jag hoppade ur bilen vid ICA Maxi, kände jag att jag fick ont i bena osv. Men jag har inte tid å va sjuk nu, då är jag hellre de när jag kommer hem sen, eller på söndag,. För på onsdag är de 50 dagars, torsdag är de nationellt, å på lördag ska jag jobba, jag har som sagt inte tid å va sjuk!!!!

Idag är de även ett helt år sen jag såg min Stampegos för sista gången, Visste ju att hon skulle te veterinären den 13e, å vi hade bråttom te Sveg för klockan vart så mycke, å jag skulle hinna med rälsbussen säkert, så jag tycker inte att jag fick säga hejdå riktigt. Mamma å Pappa är iallafall i Härjesjön nu å dom har ställt ut grejerna å tänt ett ljus te henne, de är ju tur de iallafall, men jag vill va där själv oxå.
Usch va jag saknar min Lillegos, men jag hoppas hon har de bra där hon är nu.


Näe de va inte bara ett djur, inte för mig iallafall, har man haft ett husdjur i nästan 10 år så känns de jävligt jobbigt när man måste te veterinärn å gör de där hemska. Men ibland har man inget val, å de hade inte vi heller då, tråkigt nog.

Näe de här vart ett deprimerande inlägg, men så kan de va ibland,
bara å tacka å ta emot!

Inga kommentarer: