måndag 4 april 2011

Bilarna välter, packningar bränns

Håller på å städa mitt rum för fullt, ska nämligen låna ut de för en natt.
Så jag får sova på soffan i vardagsrummet, men de ska väl gå bra, de har ju liksom gjort de förut så.
Va väl på skolan som vanligt, åkte med Emmutt. Tycker hon va så rolig imorse så åjejej. Hon sa att hon hade kanske fixat en bil å åka med te balen, så jag frågar; Va de en Cadillac?
- Näe de va ingen cab.
- Näe men va de en Cadillac?
- Inte vet jag, va är de för nått ?
Sjukt kul va de haha!
Eftersom jag är klar med massagen å de så försökte jag skriva på svenskatalet, men jag har ingen aning om va jag ska skriva om. Vi har ju bara fått en lektion te å skriva, å ingen hjälp har man fått heller. Imorn ska de va klart men de är många som inte är klara så jag är inte ensam om de.
Åt å for upp på körfältet på konditori, vi gjorde mjuka kakor å marsipan ägg idag. Efter de va de programråd, vilket påminner mig om att jag måste renskriva de som vart sagt å skicka iväg de. Men de hinner jag väl, de va ju inte så mycke å skriva om idag så.
Handla lite ska jag gå å göra snart, men de får bli efter att jag städat klart. Sen ska jag väl ta å försöka få till nå tal oxå. Men får väl se hur de går med de. Annars ska jag iallafall ta å skriva en recention om Anne Frank's Dagbok. De kan man ju utantill om man läst å sett filmen x antal gånger.

Inga kommentarer: