tisdag 5 april 2011

Micke, Nina å Gustaf kom ju hit igår, så jag lånade ut mitt rum te dom å fick sova på soffan. Gick väl bra de, men soffan kändes liten för mina ben va flera decimeter utanför kanten. Å jag vaknade vid 4 tiden å hade inte riktigt nån aning om vart jag va, men jag kom ju på att jag låg på soffan då. Sen somnade jag ju om å vaknade av att klockan ringde vid 6. Låg å drog mig te halv 8 ungefär, då gick jag å klädde på mig å åt frukost å gjorde mig klar.
Hade ju som planerat att jag skulle åka med 10 över 9 bussen, å tyckte att de räckde om jag gick ut 7 över. MEN! jag kom inte ut förrän 9 över men de verkade lugnt, å när vi hade 3 meter kvar te bussplatsen åkte bussfan förbi oss!!
Nästa buss gick ju inte förrän vid halv så de va ju bara å gå ner på stan för å dra ut på tiden. Kom te skolan iallafall å hade lektioner.
Slutade för dagen ungefär 14,20 kanske. Tog fel buss så vi fick vänta en kvart innan bussen for från skolan.

Inga kommentarer: