måndag 9 maj 2011

Cherokee Boogie

Nu är de sommar ute, 23 i skuggan va de på mätarn iallafall, å varmt som satan i gatan i solen. Rock n roll!
Imorse gick jag te skolan iallafall, skönt va de inte alls för varmt eller nånting å jag behövde ingen jacka heller, bara min tunna kofta.
Hände väl inte så mycke på skolan just heller så. Men efter skolan for vi först å köpte glass i Lillänge å efter de for vi te Hov för lite mer information om nästa vecka. Sen for vi hem efter en kort stund där.

Imorn skulle jag egentligen börja vid 12 men vi köksbarn bestämde oss för å fara te skolan lite tidigare för å planera lite själva eller nå sånt för just nästa vecka, sen har jag bara svenska å efter de slutar jag. Men då ska jag te Jennifer nångång när hon är hemma, vi lär ju planera lite nu innan studenten för de är ju liksom bara 23 dagar kvar nu. Helt otroligt! Ska även köpa dom där röda skoerna imorn, så jag ska försöka gå in dom å under veckan.
Nästa torsdag är de liksom bal? Va fan nu går de fort fram å förbi alltså. Men de är rock n roll! Den 23e är de körfältsgrillen, får hoppas att de blir varmare väder än förra året iallafall, för då va de ganska så kallt emellanåt.

Inga kommentarer: