tisdag 10 maj 2011

"Come On, Let's Go

Idag är de tisdag, men jag ligger en dag före igen. Å igår trodde jag att de va fredag, för mamma va ledig å passade på å fara te Härjesjön så jag sa: Jaha är du ledig i helgen alltså?
Men jag kom på mig själv efter cirkus 3 minuter.
Kom på skolan runt halv 10, vilket vi hade bestämt igår. Jag, Backman å Sofie satt vid de runda bordet å vänta på dom andra som kom efter typ en halvtimme å lite till, så vi började lite smått på uppgiften till imorn, då vi ska göra klart den.

Efter skolan så gick jag, Lynex, Matte, Alex å Johan ner mot stan å först hem te Evelina å hälsade på. Jag å Alex stod å kastade pil, jag vann faktiskt, några av gångerna iallafall, efter ett tag begav vi oss ner på stan å första stopp vart på Glitter för jag å Lynex ville in dit å kolla. Johan å Alex gick! Sen gick vi å kolla på skoer, Hittade ett par andra röda på Domus på skoaffärn där, men dom kosta liksom 600, men dom satt mycke bra, sen vart de nästa utan resultat å te sist Din Sko, jag köpte dom jag hade sett ut så nu ska jag bara vänja mina fötter med dom! Provade även en klänning på MQ, hur fin som helst å satt jättebra å :D, så de kanske blir den på mösspåtagningen eftersom de inte verkar bli nån prickig.
Imorn börjar jag vid 11 eller 12, för vi hade ingen alkoholhantering på morronen, de är gött. Men Emmutt å jag drar på skolan redan en stund innan,. Har bara en lektion imorn å sen en håla te halv 16 för då ska vi va på Hov å preppa för torsdagen. Men jag tänkte nog försöka komma ifrån lite tidigare från skolan för jag ska på Dalwhinnie å prata sommarjobb :) Rock n Roll ! Fick ett meddelande på telefon nyss om jag va sugen på sommarjobb, klart man är de liksom. Sen tänkte jag att man kanske skulle kolla med Wärdhuset i Härjesjön, de är ju liksom nära å bra, å mysigt är de där å. Men de ska jag kolla upp när jag vet mer om hur de blir på Dalwhinnie!


Såg på Christine igår innan jag gick å la mig, å satan i gatan va den filmen är tuff å cool alltså! :D. Tänk om man hade en bil som levde å laga sig själv, odödlig alltså. Sjukt tufft de hade vart! :)

Inga kommentarer: