onsdag 27 juli 2011

Bring it down to Jelly Roll

Känns som att de kanske va ett tag sen jag skrev nånting här. Men de va ju bara i lördags jag skrev nå sist, så så värst länge kan jag inte påstå att de är.
De är iallafall onsdag idag å jag har haft fullt upp hela dagarna, först i måndags åkte jag ju med bussen från Sveg vid 10 så jag va i stan nästan halv 14. Å jag skulle börja jobba klockan 14. De innebar att jag skulle hinna hem å lämna grejer, besöka toan å byta kläder å sen gå å jobba, helt otroligt nog så hann jag. Direkt efter att jag slutat å är påväg hem så tänkte jag ringa Evelina å säga att de får bli en hemma kväll för mig, men de vart ändrade planer å jag hängde med ut!
Igår tisdags så va jag ledig, då va de så att jag gick först på stan med Faster Nina, hittade en tuff ring, hårfärg å ett Mercedes skärp. Efter att vi vart på stan å fyndat gick vi hem å tänkte fika lite, sen fråga Evelina om jag ville med bort mot ICA maxi för att de va massa reakläder osv där. Hängde på å vi gick först genom stan å tittade ut va vi skulle köpa nästa dag(idag). Sen gick vi ju upp dit te ICA maxi området, ungefär. Hittade ett linne å en tröja, tänkte köpa mig ett par jeans men de vart inte så. Gick hem efter de å åt mat. Började även färga håret å vid 22 tiden jag jag te Evelina. Tog en varsin öl innan vi började gå neråt mot stan. Hittade ett bord å där slog vi oss ner, när de stängde tänkte vi ta oss i på Captain Cook, meeeen de va fullt där, då tänkte vi på G3, jag gick aldrig in utan hamnade istället på Istanbul. kom hem vid halv 6 imorse då gick jag å la mig direkt å sov kanske 4 timmar innan jag vaknade, klockan 11 började jag jobba å jobbade te 16. Sen vart de en tur på stan med Evelina, å titta lite, fyndade ett halsband å resten som jag vill ha köper jag imorn!
Ska ta å gör mig klar å sen vänta på att Evelina hör av sig så jag kan gå te henne å dricka öl innan vi går ner mot stråket sista kvällen de är gratis! :)

Inga kommentarer: