onsdag 10 augusti 2011

Like a runaway train never comin' back I'm leavin this town for good!

Stråket å yranveckan är över, de va en kul vecka, torsdagen vart ganska lugn å jag vart hemma eftersom Evelina hade åkt hemöver några dagar. Å på fredagen så jobbade jag bara från 11 te 14 eller 13, kommer inte ihåg så noga. Sen på kvällen så gick jag te Fredde å Jennifer å blev bjuden på glass å maränger med nougatsås å annat gott, å vi såg på film te de. När jag skulle hem så tyckte både Fredde å Jennifer att jag skulle stanna kvar där å sova, för de fanns så mycke fula gubbar ute på stan under den veckan å annars oxå säkert, så jag fick sova på soffan å väcktes av storebror dagen efter som vanligt! Fick skjuts hem å sen vart de en tur på stan, träffa på Wiegart å va med henne en stund, jag ville åka virvelvinden å annat kul, men de ville ju inte hon fast hon sa att vi skulle de, så de vart ju inte nå av med de heller. Efter några timmar begav jag mig hemmåt å ner på OK en stund för å hälsa på Evelina när hon jobbade, Sen när hon slutat så vart de ut på G3! Med henne å Angelica. Kommer inte ihåg vilken tid vi kom hem men de va inte för sent iallafall. Dagen efter, alltså på söndagen, gick vi ner på stan, alltså jag, Evelina å Angelica. Gick ner mot tivolit å åkte massa kul! Evelina skrek som en annan jude å efter att vi åkt virvelvinden mådde vi illa både hon å jag haha! Halv 15 vart jag lov å börja fra mig hemmåt eftersom jag skulle på personalkalas hemma hos självaste chefen, jättetrevligt va de å god mat fick vi! Vid 22 fick vi åka därifrån å åka på Marité istället, de va väl trevligt de. Gick därifrån ungefär en kvart innan de stängde. Veckan efter vart de ju jobb från måndag te fredag, å efter jobbet i fredags vart de utgång med Evelina, å kom hem vid halv 6 på morron efter de! Sov kanske 4 timmar innan jag skulle upp igen för å hinna med bussen te Sveg. Ganska skönt å komma från stan några dagar. kom tebaks te stan i måndags så de har inte hänt så mycke sen dess mer än att jag har jobbat! Å de ska jag gör hela den här veckan oxå.

Inga kommentarer: