lördag 9 juli 2011

Cruel summer night

Igår gick de mycke bättre än förväntat, trodde att de skulle va skitmycke folk å jättemycke å göra, men de va ganska så lugnt så de va mer på slutet fram mot 19, 20 21 de hände mest. Men de gick bra! Sen fick ju jag stänga köket själv oxå. Tror inte jag glömde nånting? Anders gick lite efter 22 så jag fick va själv resten av tiden, kom ju mat när man skulle städa å skit så man fick ju göra de under tiden å samtidigt städa. Men jag kom iväg lite efter 00 iallafall. Får börja tidigare nästa gång!

När jag skulle hem vart de in en sväng på G3 där Emma, Fie å Slynex satt men jag va inte där så länge utan gick hem efter en afterwork cider. Å när jag väl kommit hem å nästan gått å lagt mig helt får jag ett meddelande av Slynex om att jag ska komma på G3 igen eftersom att Fie å Alex gått hem. Så de va ju bara å hoppa i kläderna igen å på med skorna å gå neråt igen. Vart kvar te stängning ikväll igen. Men kul va de iallafall!
Lägg till bild
Å när jag kom hem kunde jag inte sova så jag låg å vände å vred på mig i nån timme innan jag gick å la mig i soffan. Tog väl en timme till innan jag somnade. Å hade jag inte ställt klockan hade jag nog sovit än. Å de hade ju inte vart så kul med tanke på att jag börjar 14.
Slutar 21 ikväll, eller de beror väl på om de ärr mycke å gör eller inte. Sen får vi se om de blir ut en sväng ikväll igen eller inte. De kommer liksom å märkas isåfall!

Inga kommentarer: