söndag 10 juli 2011

It takes time

Efter jobbet igår vart de ut med Evelina, först en grogg hemma hos henne å sen en sväng på G3.
Va inte lika kul där igår som i torsdags å fredags men de funka, fast de kunde vart roligare. Sen beslöt vi oss för att gå vidare så vi svängde in på DW å tog en shot, jag va snäll å bjöd oss på en varsin 6a! :)
Gick sen vidare mot Brunkullan men de va stängt där så vi vandrade vidare te ett annat ställe va de nu hette kommer jag tyvärr inte ihåg, men där bjöd Evelina på en varsin cider. Där vart vi kvar te dom stängde å då tänkte vi att vi skulle gå mot G3 å se om de va nå skojjigt folk utanför men de va helt tomt där. Gick istället på subway å sen hem efter de!

Vaknade först 10 imorse av att Josse ringde å väckte mig, men jag somnade sen om å vakna vid 11. Har hunnit med å hälsa på Evelina (som nu officiellt har blivit min kusin) nere på OK ett tag, de va trevligt å jag stod å åt frukost där.! :)
Är ju ledig idag jag så jag ska passa på å inte gör nånting å för imorn är de ju en ny vecka med jobb.
De känns verkligen inte som om de är söndag idag, men de är de tydligen. Antar att de är såhär när man jobbar! vissa dagar försvinner spårlöst ibland.

Inga kommentarer: