måndag 11 juli 2011

Shake your head and move your feet and dance To the Rockabilly Beat!

Då har man jobbar klart för idag, inte alls nå mycke folk. Men de är sånt som händer, ibland är de jättelugnt å bland är de jättemycke! Därför fick jag sluta en halvtimme tidigare idag. Efter att jag ätit. Tog en oxfilépasta te middag, å när jag hällde upp de på tallriken tyckte tillomed jag att de såg lite för mycke ut, men när jag kom in igen efter att jag ätit klart stod Anders å nästan gapa å såg förvånad ut. Anledningen va att de va alldeles tomt på tallriken hahaha!!

Imorn är jag ledig men jag ska va med på nå möte på jobbet, kan bli kul, de blir ju fika liksom! :)
Sen efter de så vet jag väl just inte vad som händer än. Men de lär väl märkas precis som de brukar gör. Jag lär ju säkert ner på OK å hälsa på nå antar jag haha ;)


Egentligen vill jag nog slänga in en bild men de går ju tydligen inte på den här datan, så de får bli en annan gång!

Inga kommentarer: