söndag 17 juli 2011

Tack å lov för att de finns mjölk!

De gick ju riktigt bra å skämma bort mig själv igår, men jag har godis å ostkrokar kvar så jag får fortsätta tycka synd om mig ikväll igen.
Funderar iallafall på om jag kanske ska åka te Härjesjön på lördag morron, de är ju Härdalsyran nu te helgen men de är roligast på fredagen för då är de cruisingen. Å de missar man ju... Också!
Lördag är de väl just inga man vill se men de kan ju va trevligt å fara dit ändå. Får fundera på de där under veckan.
Den här veckan är de oxå Dansbandsveckan, jag jobbar hela den här veckan utom lördag å söndag. Sen nästa vecka jobbar jag än så länge bara på måndag å onsdag, ledig tisdag å lördag frågetecken på torsdag å fredag, kanske man ska va ledig dom dagarna då å gå på stråket?

Jag får se hur jag gör med de där, beror ju liksom på vem man ska va med å. De är ju lite begränsat när man inte känner så mycke folk i stan osv.

Inga kommentarer: