lördag 16 juli 2011

Rattlesnake highway

Eftersom jag har slitit så hårt på jobbet dom senaste veckorna + att de är synd om mig för att jag missar Idreyran, å Simmarfesten, Classic, Dansbandsveckan å allt annat så har jag gjort mig förtjänt av å skämma bort mig själv! Så för ovanlighetens skull ska jag köpa nån liten godispåse å nå annat gott å inte gör så mycke mer den här dagen, Lämnar städningen te imorn (kanske) .

Hade jag haft de där jävla körkortet hade jag åkt hem igår efter att jag slutat va faan Då hade jag ju kunnat svänga förbi Idre en sväng å Lima ikväll. Men jag kommer ju inte få nå körkort förrän jag är 84, tack å lov så är Evelina oxå utan körkort te dess! Sen när vi fått de kan ju vi leva jävel som alla andra än gång i tiden gjorde!

Näe nu vart jag deprimerad så nu ska jag gå å köpa godis te mig själv! Kanske en glass å när jag ändå är igång. Å chips. fan va gott. Å kanske nå annat oxå, får se va de finns för kul alternativ i hyllorna!

Inga kommentarer: