lördag 16 juli 2011

If you really wanna know

Nu är den andra veckan av 8,5 veckor klar. Sjukt mycke folk ett tag men de gick nog bra ändå. Gick bra å stänga å, kom iväg ganska så precis 00. Så nästa gång jag ska stänga så blir de på tisdag å fredag nästa vecka. Fredagar är nog jobbigast eftersom de inte är nå bokningar då. Vilket gör att alla kommer på en å samma gång. Å när alla kommer sådär på en å samma gång blir tillomed jag som inte är en stressad person stressad. Då kan ni ju tänka er hur de är liksom.

Men nu har jag iallafall tagit helg te på måndag klockan 16, vart lite prat om å kanske ändra arbetstider fast de blir lika många timmar likförbannat så istället för å börja 16 så kan jag kanske komma dit te 18 å jobba te stängning, för innan 18 händer de inte så mycke, så de är inte helt fel. Visst de kanske inte alltid blir så mycke G3 efter jobbet men de kan de ju ändå bli nån gång ibland ändå :).
På tal om G3 så sitter jag här å äter jordgubbskräm å mjölk å har druckit upp den typiska tropiska juicen, så nu är den slut. Känns lite tråkigt, men jag får väl köpa mig en ny imorn då!

Jag hade väldigt gärna vart i Idre å på Hultsfred ikväll jag, de känns nästan som om jag är den enda som inte är där, då är de illa. Vet inte riktigt hur många statusar på facebook som nämnt Idre sen jag kom hem nyss. Fan! Får ta igen de nästa år kanske då. Å simmarfesten imorn skulle oxå va kul. missar ju den iår oxå,.Men de är väl kanske så när man kommer in i vuxenvärlden att man ibland kanske måste prioritera (oj, där kom ett ord jag aldrig brukar använda, vuxenpoäng där va? ) bort vissa saker å jobba istället.

Inga kommentarer: