fredag 15 juli 2011

I'm gonna buy me a Mercury and cruise it up and down the road

Har kollat klart på säsong 4 av min favoritserie 21 jump street, Den vart mindre rolig efter att min man hoppade av serien, de vart liksom så tomt. Men jag ska nog ge säsong 5 en chans ändå.

Iallafall, de gick väl bra å jobba igår tycker jag, va å handla mitt på dagen istället å samtidigt a jag å hämtade min dricks som jag helt å hållet glömt av, för jag brukar inte tänka att de finns dricks ibland, men de gör de ju haha. Så te mig hade jag 5 högar totalt va de lite över 700 spänn, inte illa de inte !
Idag börjar jag 14, jobbar ända te 23 så jag ska stänga igen. Hade glömt lite vid städningen sist, men de kommer jag ju ihåg idag så jag ska nog inte glömma nå den här gången. Å när jag kommer hem ikväll, ska jag nog sova. Imorn är jag ledig så jag får se va jag hittar på. nånting lär jag nog komma på.

Har just inte så mycke å skriva om, men jag ska iallafall ner på macken å handla lite smått. Mjölken tog ju liksom slut igår när jag kom hem. De kunde man ju ge sig fan på liksom. måste kanske söka hjälp för mitt mjölkberoende OCH harpanspelande.
Vann förresten 50 sppänn på en trisslott häromdagen, Evelina vart gladare än mig, va dum å tog 2 nya lotter utan en enda vinst. Ångrade att jag inte tog dom där 50 spänn istället hahaha. Men så kan de va!

Inga kommentarer: