tisdag 23 augusti 2011

Travelin' high!

Ja, näe Josse kom ju hit på fredagen, så när jag slutade stod hon utanför å väntade på att jag skulle komma ut. Å de gjorde jag ju oxå. Så vi gick hem å jag bytte om å väntade på klartecken från Evelina om att vi kunde bege oss ner mot G3, De va väl trevligt de tycker jag! Som alltid liksom, men de va en ganska lugn fredag faktiskt tycker jag. Men så kan de ju va ibland. Va ju lugnt även på jobbet. Även på lördagen. På lördagen ja, de regnade hela dagen då, riktigt tråkväder va de, Men vi tog en tur på stan Josse å jag, å köpte med oss lite fika innan vi for te Jennifer å hälsade på.
vid halv 16 började vi dra oss ner mot stan för jag skulle åka å jobba jag. Gick väl bra å de va väldigt lugnt.
Så när jag slutat så gick vi hem å bytte om å snygga till oss. Tog en kaffe på OK innan vi gick på stan å vi stannade först på DW för öl å drinks! Mycket trevligt va de. Å vid halÅ efter en varsin cider gick vi te G3, vart väl där te stängning som vanligt, även Josse vart kvar te stängning. kunde man ju inte tro heller. Som vanligt efter stängning på lördagar så gick vi hem te Evelina's ragg Janne å satt som vanligt å lyssna på musik. Hemma va vi vid halv 6 6tiden. Sen blir man ju väckt vid 9 eller 10 tiden. härligt värre måste jag säga. Verkligen....
Men jag tog mig upp å följde med Josse å tankade, de va tur att jag följde med annars hade hon fått lite smått panik å börja skrika eftersom hon inte riktigt förstod sig på bensinpumpen å vilken knapp man skulle trycka på. På vägen hem vart de en tur in på Dollarstore oxå. Sen åkte väl Josse hem efter en timme efter de. Sen vart de måndag, å de va igår de. Jag va duktig å satt barnvakt åt Anders barn, med betyget "bästa barnvakten nånsin". De ni!
Man kanske ska bli barnvaktare när man blir stor ? haha.

Näe men jag har väl inte så mycke mer å skriva om nu känner jag så jag sätter .

Inga kommentarer: