tisdag 23 augusti 2011

I do Rock, I do Rock rock rock!

Nu är de faktiskt höst, för de luktar höst ute, å de blir kallare å kallare ute. + att de är 49 dagar kvar tills jag fyller år. Idag har jag väl just inte gjort nått alls faktiskt, Fredde va hit en sväng mitt på dagen å åt lite. Imorn ska han å Jennifer åka te Turkiet, så jag får hoppas att dom får en bra resa med bra väder å sånt :).
Imorn ska jag jobba igen, men innan jag börjar tänkte jag att jag skulle dra iväg te Statoil å höra om extrajobb. Såg en annons ute så tänkte att de kunde ju kanske va kul å höra lite.
Har faktiskt, när jag sitter å tänker efter, kollat på lite tatueringsalternativ te mig själv. Vill ju ha en palm på skuldran, jag menar, de skulle ju passa mig förbannat bra de tycker jag själv faktiskt. Ska väl ta reda på va de kan kosta på ett ungefär,. Ska lägga pengar te körkortet först å främst så fort som möjligt. Längtar verkligen som en jude te jag är klar med de.

Inga kommentarer: