tisdag 6 september 2011

De finns gränser för trumpeter!!!!!

Har nyss kommit hem. Eller nyss å nyss vet jag väl inte riktigt men de va väl en 40 minuter sen iallafall. Va på ett halvtimmes möte på jobbet. Å så här är de; Om jag bara lär mig steken lite mer så har jag nog jobb på heltid, (eller kanske inte heltid, men nästan) där sen. Om de är de jag vill göra så fixar jag de. Om de inte är de jag vill så nej. MEn jag känner faktiskt så att jag vill lära mig mer så jag kan jobba själv ibland. För har jag bestämt mig för en sak så gör jag de. Å jag vill som sagt lära mig!
+ Att jag trivs så förbannat bra på de där stället oxå.
För typ 2 år sen va jag inte helt säker på va jag ville göra, men efter att jag fick va på Dalwhinnie så blev jag mer säker på va jag vill göra i livet.
Men jag ska ändå fundera mer om de är verkkligen de jag vill. Som de känns nu så vill jag de!

När jag va påväg hem så mötte jag Fie å Evelina som va påväg ner mot stan så jag hängde på dom ett tag tills jag gick hem nyss. Fikat har jag gjort (igen). Å nu ska jag göra teori.
Imorn ska jag ringa körskolan å höra va de finns för lediga tider som man kan boka in sig på.
Håller på med delprov nu å de är liksom 70 dryga frågor å svara på. Så mer Rock 'n' Roll har man ju vart med om.
Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka hem i helgen eller inte. Känner ju liksom inte för å åka buss hela vägen. För då hinner ju hela dagen gå så har man bara lördagen fri å sen tebaks te stan igen på söndagen. Då får jag hellre skjuts från å till Sveg på fredag å söndag.

Näe nu får de som sagt bli teori å musik. Hörs hej!

Inga kommentarer: