onsdag 7 september 2011

Come and get it!

Vart en sväng på stan idag med Evelina, fick helt otroligt nog med mig en, tro de eller ej, en rutig skjorta med mig hem... Och en ring å ett halsband. Så nu har jag så jag klarar mig nå halvår framöver!
Ikväll är jag nog ledig igen, pratade med Anna nyss å bokningarna va så utspridda så de va nog ingen fara. Men hon ringer ju om de skulle råka på å bli mycke.
Har inget planerat ikväll så de är ju bara för mig å springa dit om de behövs..
Teori ska jag göra iallafall, håller på med delproven nu, 70 fråger liksom. huwwa!

Äta ska jag göra snart oxå när jag tänker efter. Får se va de blir. Kanske tillomed går å äter en oxfilépasta. Men jag har massa matlådor kvar i frysen som jag lär äta upp.
Skulle ha ringt körskolan idag, men när klockan va 3 minuter i 16 så kände jag att jag inte skulle hinna de riktigt, så jag får ställa klockan å gå upp tidigare imorn istället så jag kan ringa då! Upp tidigare ska jag ju ändå liksom. Ska nämligen på avskedsfika på jobbet vid 12. Å i vanliga fall så har ju jag precis klivit upp vid den tiden, men inte imorn inte.
Ser ni ringen? ;D

Lite skumt de där va, hade lagt en film ovanpå tv:n, hur stadigt som helst låg den , å helt plötsligt så åker den på golvet? What á häck? säger jag då!

Inga kommentarer: