torsdag 8 september 2011

I'm a road runner baby.

Har vart på jobbet nu på förmiddagen å ätit tårta för att Anders har slutat.
Mycket god tårta måste jag säga. Sen pratade jag även med Anders om erbjudandet om va han tyckte osv. Så jag ska fundera lite mer på de där å se va jag kommer fram te. Sen vart de en liten tur på stan innan jag gick hem.
Har ringt körskolan när jag kom hem, dom skulle ringa upp mig när dom va på kontoret igen.

Så hittills har de vart en effektiv dag tycker jag. Ska väl ta å packa de jag ska ha med mig hem över helgen. Antagligen blir de för mycke för 2 dagar som vanligt, men jag ska packa med måtta den här gången. Sen är de ju torsdag så jag ska göra teori idag oxå. Vet inte om jag ska jobba än ikväll men Anna ringer ju isåfall.
Vet förresten inte om jag kommer åka direkt te Härjesjön imorn eller om jag sitter kvar i Sveg. Frågan är då, va ska jag göra i Sveg under tiden då jag kan åka te Härjesjön å spela tuff musik för hela brinken liksom. Eller jag får se hur de blir med de där.

Inga kommentarer: