torsdag 10 november 2011

Bed of roses

Sådär ja, då va man nyduschad å fräschare, nästan så man känner sig som en ny människa skulle man kunna säga. Fast näee, inte riktigt bokstavligt talat! De sorgliga när man duschar å färgat håret nån dag före är ju att man ser hur färgen försvinner när man sköljer ur å har sig. Jag färgade ju inte för att de skulle försvinna? Jag gillar ju min hårfärg som den är nu, sådär mörkt så de vart tufft! Ganska så mörkbrunt med andra ord, ser ut som svart om man kollar fort. Men jag får väl låta de gå nå veckor innan jag kör på en omlackering igen.
Annars har de vart en bra dag på jobbet, Evelina å Angelica va dit å åt så man fick träffa på dom en sväng! :) Missade ett helt trappsteg när jag skulle ner å lämna lammet i kylen så jag snubblade ganska så snyggt. Tur att ingen såg bara hahaha. Så nu är de ju bara å vänta på de vackra blåmärket om de nu kommer.


Inga kommentarer: