torsdag 10 november 2011

You're not alone!

De är redan torsdag, å imorn är de fredag å helg. Vart tar dagarna vägen ?
Dom senaste 2 veckorna har gått skitfort. Speciellt förra veckan.

Iallafall, de sket sig å kliva upp tidigt imorse, igen! Fan! jag lyckas aldrig gör de, tror jag ska plocka bort 2 kuddar från sängen så jag kanske vaknar till av klockan iallafall, för jag hör den inte ens när den är på högsta ljudet. Duktigt. Å jag kan inte sova när jag precis har kommit hem efter jobbet, totalt omöjligt å lägga sig å försöka sova på en gång när jag inte är trött. Får väl försöka komma på nå bra!
Ska väl gå å jobba snart iallafall sen vet jag inte om vi skulle hem te Linnea å äta förrätt ?
om de blev så så blire så!

Ska ta å klättra i ett par strumpor om jag hittar några. Slipper jag va barfota hela dagen, de är ju inte så kul direkt. Har förresten inte fått nå blåmärke på benet än, men de känns då i benet att man landade på de haha, fan vilken syn alltså!

Inga kommentarer: