fredag 11 november 2011

Burnin' rubber!

Jodå, jag å Anna gick hem te Linnea igår efter jobbet, blev bjuden på en jättegod förrätt, innehållande smördegsinbakad chevréost å rödbetor, med lite ruccola å pinjenötter till å en god vinegrett, sjukt gott! Å lite vin på de, Men nu är de klart. Jag kommer nog aldrig bli en vindrickare jag iallafall. Men de va väldigt trevligt å klockan hann bli halv 4 innan vi kom iväg, som tur är så behövde man inte gå så långt för å komma hem haha! :)

Ska väl ta å klättra i nå kläder å sen skulle jag nog gå på stan å äta frukostlunch med Anna å förmodligen ta en sväng på stan innan vi börjar, Så de blir nog trevligt de!

De känns lite som om jag är den enda som inte riktigt bryr mig om dagens datum å klockslaget...
Jag ligger ändå en dag i förväg å har gjort de hela veckan!
Aa näe, hörs hej!

Inga kommentarer: