fredag 18 november 2011

He started rocking like a hurricane. Crying out his sorrow and pain

Va å jobba 2,5 timme igår te 15 sen gick jag på Risketta på Z:a Sjukligt tråkigt va de höll på somna en gång men jag gjorde de aldrig. Fick ju en macka å fanta under pausen så de löste sig. Sen gick jag på Dallen å satt där ett tag, å sen en tur på G3 en sväng innan jag gick hem igen. Gick faktiskt å la mig tidigt, redan halv 2! Sen vaknade jag vid halv 12 idag.

Å idag är jag ledig igen, lite gött med 2 lediga dagar alltså Halleluja!
Men jag har lite å gör, typ städa å sånt skit. Jag vet nog hur de kommer sluta. jag kommer ge upp när jag tömt golvet från alla kläder. Då tycker jag typ att de är städat å klart. Fast de inte egentligen är de. Men har jag rätt musik igång så ska de kanske gå bra. (Som jag alltid brukar säga)

Inga kommentarer: