söndag 20 november 2011

Misty taste of moonshine, teardrop in my eye

De va en bra dag på jobbet igår, de gick fort å städa oxå, kom därifrån vid kvart i 00, sen gick jag hem bytte om å gick på g3, fick stå i kö framför några thailänningar, å jävlar te å va högljudda å ostadiga man fick va då. Å när jag skulle gå in så fastnade jag i dörrn med jackan på nå vänster så SnyggJens fick ta loss mig haha!

Vaknade för nån timme sen ungefär å har väl inte gått upp än, men jag planerar då å gör de snart. Åt precis en pepparkaka, såg framemot första tuggan, jag blev lite lätt besviken, de smakade inte som en pepparkaka, Suck!
Ikväll ska jag på jobbet å äta, lite personalmys kan man nog kalla de, så de ska nog bli trevligt får jag hoppas! :)
Sen är de back to vardag imorn igen te på torsdag för efter då tar jag helg hela helgen, Lite gött eller vad liksom. Men Evelina ska jobba hela helgen så jag vet just inte va jag ska hitta på för nått. Men de lär väl kanske visa sig. Ska sitta barnvakt på fredag iallafall

Inga kommentarer: