torsdag 3 november 2011

Hey baby, there ain't no easy way out

De va onsdag för 53 minuter sen, gick på jobbet vid halv 13 så jag kom dit samtidigt Anna, körde igång med allt de viktigaste å tog sen en liten rast innan vi öppnade, hann tillomed å språka med Fie å Evelina som kom förbi ´å hängde vid dörrn. Så de va kul :)
Annars har de väl rullat på med folk idag å. Ungefär som vanligt skulle man kunna säga.
Anna slutade tidigare ikväll så jag fick köra stängningen själv.. Men de va ju inge konstigt med de, har ju gjort de flera gånger innan så. Å imorn ska jag dit lite tidigare, tror jag tänker gå in te 12.30 eller 13, får se hur jag gör, näe 12.30 lät lite å ta å i de får bli 13. Å Förbereda de mesta tills Anders kommer. Anna är nämligen ledig imorn så jag ska jobba med Anders.
De enda jag är orolig över är å larma av haha, lyckades sätta igång larmet i måndags eller om de va i tisdags när jag kom dit. Men de löste sig iallafall så de va lugnt med de! I måndags va de faktiskt, för på samma kväll efter att vi stängt å va klar med allt så gick vi, dvs, Jag, Camilla, Anna å Emma på Sir Winston å tog en liiiiiiiten after work. Mycket trevligt!
Snart är de helg igen vilket innebär jobb å kanske G3. Sen ska jag väl klämma in lite teori emellan där oxå . Måste bli klar med de där nu nångång, å jag va ju ner på Lulen hörde när nästa risk1a va, 9 december, va de som va ledigt. Kul, verkligen! Ska in på Z:a imorn å höra med dom istället, har jag tur så finns de nån plats ledig som är snart.

Har inte så mycke mer å berätta eller skriva om så. Hörs hej!

Inga kommentarer: