söndag 30 oktober 2011

*

Nu är den här helgen oxå över, jag har väl som vanligt jobbat å vart på G3, men i fredags så klädde jag ut mig te pirat innan jag gick dit.Komplicerade kläder iallafall de där sista va man nu ska kalla de, hur mycke jag än knöt å hade mig så fick jag inte till de, menmen, jag hade kul iallafall, å gick hem en stund efter att de stängde, upp sen dagen efter vid 10 halv 11 å gjorde mig klar för å gå å jobba en sjukt lång dag från 13 te 00 ungefär. Å sen G3 direkt efter de oxå. Tyvärr hann jag inte hämta svärdet mitt som jag ska låna ut te Snygg-Jens, men de gick bra å ta med de nästa gång jag skulle dit istället. Gick på Istanbull å vräkte i oss lite nattmat, å satt där en stund å prata med folket som va kvar.

Idag är de söndag, å jag har inte gjort nånting idag. De kändes välbehövligt med en ledig dag kan jag säga. De regnade sist jag tittade ut så jag antar att de gör de nu å.
Imorn är de en ny vecka å då blir de att återgå te vardagen tills de blir helg igen. Men de blir nog inge G3. Fast man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: